Błąd

Ładowanie danych

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

  • Tak, żeby podzielić się zasobami, musisz posiadać konto. Utworzenie go zajmie Ci kilka minut.
  • Tak, umożliwi Ci to podgląd danych kontaktowych użytkowników, którzy dzielą się zasobami.
  • W najbliższym czasie, odezwie się do Ciebie osoba z Wydziału Wzmacniania Wspólnoty Lokalnej Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy. Przybliży Ci działanie sieci, opowie o tym jak stać się Miejscem Aktywności Lokalnej.
  • Spółdzielnia działa w oparciu o zaufanie i współpracę. Zachęcamy jednak do podpisania porozumienia (plik PDF) z osobą pożyczającą. Wzór porozumienia dostępny jest na naszej stronie.
    1. Wybierz zakładkę: Zarejestruj się, w menu na stronie głównej Spółdzielni. Zrzut ekranu z zaznaczoną pozycją Zarejestruj się w menu głównym
    2. Wypełnij krótki formularz. Zawsze na początku rejestrujemy się jako osoba prywatna i wpisujemy swoje dane:
      • imię, nazwisko
      • adres e-mail
      • telefon
      • hasło

      Po założeniu konta będziemy mogli założyć/dodać do swojego profilu organizację/miejsce/instytucję, która chciałaby się dzielić zasobami.

      Podane przez Ciebie imię, nazwisko, adres i telefon - widoczne są dla administratorów i osób zalogowanych w systemie.

      Zrzut ekranu z oknem modalnym z formularzem rejestracji
    3. Po wypełnieniu formularza i naciśnięciu przycisku DALEJ pojawi się ekran z wprowadzonymi danymi. Po ich sprawdzeniu naciśnij przycisk UTWÓRZ KONTO. Jeżeli chcesz poprawić wprowadzone dane kliknij przycisk WRÓĆ. Ponownie pojawia się formularz z kroku 2. Kiedy wpisane dane są poprawne, zaakceptuj je, klikając DALEJ. Zrzut ekranu z oknem modalnym z wypełnionym formularzem rejestracji Zrzut ekranu z oknem modalnym z potwierdzeniem poprawności wpisanych danych
    4. Na wskazany adres mailowy wysłany zostanie link aktywacyjny. Aktywuj go. Jeśli nie masz go w skrzynce mailowej sprawdź, czy nie wpadł do SPAMu. Po aktywowaniu linku, czas na logowanie na stronie Spółdzielni.
      Zrzut ekranu z e-mailem z linkiem aktywacyjnym w serwisie Spółdzielni
    1. Zaloguj się na swoje konto. Następnie w menu głównym, po prawej stronie, najedź na swoje imię. Z rozwiniętej zakładki wybierz: mój profil. Zrzut ekranu użytkownika zalogowanego z zaznaczoną pozycją profilu użytkownika menu głównym
    2. W tym miejscu możesz edytować swoje dane osobowe, zmienić hasło lub założyć/edytować profil swojej organizacji. Zrzut ekranu strony Mój profil z zaznaczoną zakładką Dane osobowe
    3. Wybierz zakładkę Moje organizacje i instytucje. Zrzut ekranu strony Mój profil z zaznaczoną zakładką Moje organizacje i instytucje z informacją o braku organizacji lub instytucji i przyciskiem umożliwiającym dodanie organizacji lub instytucji A następnie: Dodaj profil.
    4. Podążaj za wskazówkami. W kroku pierwszym podaj podstawowe informacje o swojej organizacji. Stworzona przez Ciebie wizytówka będzie widoczna dla innych. Zrzut ekranu pierwszego kroku formularza dodawania nowej organizacji lub instytucji Zrzut ekranu drugiego kroku formularza dodawania nowej organizacji lub instytucji - formularza danych kontaktowych organizacji lub instytucji Krok 2 - to dane kontaktowe, a krok 3 - godziny otwarcia. Zrzut ekranu trzeciego kroku formularza dodawania nowej organizacji lub instytucji - edycji godzin pracy organizacji lub instytucji Pamiętaj, w każdej chwili możesz samodzielnie edytować te dane.

      Ostatni krok to pytanie, czy Twoja organizacja chciałaby należeć do sieci Miejsc Aktywności Lokalnej.

      Zrzut ekranu czwartego kroku formularza dodawania nowej organizacji lub instytucji - pytanie o przynależność do sieci Miejsc Aktywności Lokalnej
    5. Wybierz Zakończ.

      Gratulujemy, twoja organizacja ma już swój profil w Spółdzielni.

      Zrzut ekranu z oknem modalnym potwierdzającym założenie profilu organizacji lub instytucji.
    1. Zaloguj się na swój profil. Z menu głównego wybierz zakładkę ze swoim imieniem i zdjęciem. Po jej rozwinięciu, wybierz: Profil. Zrzut ekranu z rozwiniętym menu użytkownika i zaznaczoną pozycją Profil dla organizacji lub instytucji
    2. Na stronie wyświetli się nam panel edycji profilu organizacji. W każdej chwili możemy edytować 5 zakładek:
      • Informacje podstawowe
      • Dane kontaktowe
      • Godziny pracy
      • Osoby
      • MAL – czyli przynależność miejsca do sieci Miejsc Aktywności Lokalnej
      Zrzut ekranu strony profilowej instytucji/organizacji z rozwiniętą zakładką Informacje podstawowe
    3. Po dokonaniu edycji, kliknij przycisk Zapisz. Zrzut ekranu strony profilowej instytucji/organizacji z rozwiniętą zakładką Informacje podstawowe z komunikatem sukcesu po zapisie wprowadzonych danych Uwaga: czwarta zakładka - Osoby - daje możliwość wysłania zaproszenia do innych osób, które współtworzą z Tobą organizację, zastępują Cię, dołączyły do zespołu itp. Zaproszone przez Ciebie osoby, po zarejestrowaniu się na stronę Spółdzielni, będą miały podpiętą już założoną przez Ciebie organizację do swojego profilu.
    1. Zaloguj się na swoje konto. Z menu głównego wybierz zakładkę ze swoim imieniem i zdjęciem. Po jej rozwinięciu, wybierz: Profil. Zrzut ekranu z rozwiniętym menu użytkownika i zaznaczoną pozycją Profil dla organizacji lub instytucji
    2. Na stronie wyświetli się panel edycji profilu organizacji, z pięcioma zakładkami. Wybierz zakładkę: Osoby.
    3. Wpisz adres e-mail i wyślij zaproszenie do współprowadzenia organizacji, wybranej przez siebie osobie. Możesz wysłać zaproszenie i dołączyć do profilu kilka osób, które współtworzą z Tobą organizację, zastępują Cię, dołączyły do zespołu itp. Zaproszone przez Ciebie osoby, po zarejestrowaniu się na stronę Spółdzielni, będą miały podpiętą już założoną przez Ciebie organizację do swojego profilu. Zrzut ekranu strony profilowej instytucji/organizacji z rozwiniętą zakładką Osoby oraz zaznaczonym komunikatem o konieczności wpisania adresu e-mail zapraszanej osoby
    1. Zaloguj się na swoje konto w Spółdzielni.
    2. Z menu głównego wybierz: Dodaj zasoby Zrzut ekranu z zaznaczoną pozycją Dodaj zasoby w menu głównym
    3. Zasoby możesz dodać jako osoba prywatna lub jako Twoja organizacja/instytucja. Wybierz, jako kto chcesz dodać zasób. I przejdź do dodawania zasobu. Zrzut ekranu okna modalnego Wybierz jako kto chcesz dodać zasób
    4. Podążając za wskazówkami dodasz zasób, który po akceptacji administratora, będzie widoczny na stronie. Zrzut ekranu pierwszego kroku formularza dodawania nowego zasobu
    1. Poszukujesz konkretnego zasobu? Drabiny, leżaków, namiotu, głośnika itp? Wejdź w menu głównym w zakładkę: Przeglądaj zasoby Zrzut ekranu z zaznaczoną pozycją Przeglądaj zasoby w menu głównym i z rozwiniętym formularzem wyszukiwania zasobów
    2. Wyszukiwarka ma kilka filtrów. Możesz szukać wpisując konkretny przedmiot w wyszukiwarkę. Zrzut ekranu z listą znalezionych zasobów Możesz też wyszukać szukany zasób korzystając z rozwijanej listy kategorii. Możesz wyszukiwać zasoby w konkretnej dzielnicy lub zaznaczyć kilka dzielnic, które cię interesują. Zrzut ekranu z rozwiniętymi opcjami wyszukiwania według filtrów kategorii
    3. Po wyszukiwanie zasobu, kliknij na interesujące Cię ogłoszenie – dzięki temu wyświetlą ci się szczegóły ogłoszenia razem z kontaktem do opiekunów danego zasobu. Zrzut ekranu z przykładowym opisem zasobu
    4. Jeśli jesteś zainteresowany wysłaniem zapytania o rezerwację - zaloguj się na swoje konto i zaznacz: Zapytaj o rezerwację. Osoba zamieszczająca ogłoszenie otrzyma wiadomość z Twoim zapytaniem. Może je anulować lub zaakceptować. W przypadku braku odpowiedzi, warto skontaktować się z opiekunem/ką zasobu i dopytać o możliwości wypożyczenia.
    1. Dostałeś/aś maila, że ktoś jest zainteresowany rezerwacją Twojego zasobu?
      Zrzut ekranu e-mail z prośbą o rezerwację zasobu i zaznaczonym linkiem Przejdź do rezerwacji
    2. Aby zobaczyć rezerwacje kliknij w mailu link Przejdź do rezerwacji lub wejdź w zakładkę Rezerwacje i zasoby w profilu prywatnym lub reprezentowanej instytucji/organizacji. Zrzut ekranu z rozwiniętym menu użytkownika i zaznaczoną pozycją Moje rezerwacje i zasoby (jako osoba prywatna) Zrzut ekranu z rozwiniętym menu użytkownika i zaznaczoną pozycją Rezerwacje i zasoby (jako członek organizacji lub instytucji)
    3. W panelu rezerwacji możesz zobaczyć wszystkie prośby o zarezerwowanie zasobów. Zrzut ekranu strony Rezerwacje z rozwiniętą zakładką Rezerwacje. W zakładce widać pytanie o rezerwację o statusie Oczekująca
    4. Po kliknięciu przycisku „Zobacz” możesz przeczytać treść nowych rezerwacji. Potwierdź rezerwację lub odrzuć prośbę o rezerwację zasobu. Zrzut ekranu okna modalnego Pytanie o rezerwację z możliwością zobaczenia treści rezerwacji i odrzucenia prośby lub potwierdzenia rezerwacji
    5. Osoba, która chciała wypożyczyć zasób może zobaczyć status swoich rezerwacji w zakładce „Moje rezerwacje i zasoby”. Zrzut ekranu strony Rezerwacje z rozwiniętą zakładką Rezerwacje. W zakładce widać rezerwację o statusie Zatwierdzona
    1. Każdy z zalogowanych użytkowników może poprosić o zarezerwowanie zasobów. Rezerwacja wymaga akceptacji opiekuna zasobu i nie jest jednoznaczna z wypożyczeniem zasobu. Zrzut ekranu z przykładowym zasobem oraz zaznaczonym przyciskiem Zapytaj o rezerwację
    2. Wypełnij formularz rezerwacji, który ułatwi opiekunowi zasobu decyzję o wypożyczeniu Ci przedmiotu. Zrzut ekranu okna modalnego z formularzem prośby o rezerwację
    3. Opiekun danego zasobu dostanie maila z Twoją prośbą o rezerwację zasobu.
      Zrzut ekranu z e-mailem z prośbą o rezerwację zasobu
    4. Status swojej rezerwacji możesz sprawdzić klikając w rozwijanym menu z imieniem i zdjęciem zakładkę: Moje rezerwacje i zasoby. Zrzut ekranu z rozwiniętym menu użytkownika i zaznaczoną pozycją Moje rezerwacje i zasoby
    5. Jeżeli rezerwacja została rozpatrzona pozytywnie (status w trakcie wypożyczenia), wypożyczający powinien skontaktować się z opiekunem zasobu i umówić się na jego odbiór. Jeśli rezerwacja nie została zaakceptowana zachęcamy do bezpośredniego kontaktu mailowego/telefonicznego. Jako użytkownik zalogowany masz dostęp do danych opiekuna/opiekunki zasobów (mail, telefon). Zrzut ekranu strony Moje rezerwacje z rozwinięta zakładką Zarezerwowane przeze mnie i kontaktem do opiekuna zasobu oraz statusem wypożyczenia dla przykładowego zasobu
    6. Zasoby oddajemy w ustalonym terminie i w stanie takim, w jakim je wypożyczyliśmy.